BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

knowra_nora

knowra_nora
;;know me first before u judge me;;

Tuesday, May 3, 2011

~tulun promote~haha

ni ha tibe2 dpt msg yg bertulis spt di bawah :::

Salam cik

Maap ganggu yer, sy bukan nak menggatal kat sini "), saje nak share dengan awak pasal sabun kecantikan yang isteri dn saya usahakan ni

Cleansing bar ni namanya F'AiZ Cleansing Bar..

Kalau muka yang bermasalah macam ada jerawat, jeragat,tona tak sekata dan kulit berminyak, sabun ni akan kasi:

1) Jerwat pulih dengan cepat dan kesan parut jerawat cepat hilang. Kandungan apple swiss stem cel ni cepat hasilkan tisu kulit baru utk ganti yg mana rosak, maknanya jerawat cepat baik dan parut cepat hilang. Kosmetik antarabangsa Lancome ngan Eclor pun pakai stem cel nih..

2) Jeragat pudar dan tona kulit sekata, kesan boleh dilihat dalam masa yang singkat jer, kulit muka pun nampak sihat

3) Kulit bebas minyak, sentiasa rasa segar dan bersih..wife cakap senang nak pakai mekap

Tapi, kalau kulit muka tak de masalah dan bebas jerawat, sabun ni akan kasi khasiat:

1) Ada perubahan dari segi seri wajah nampak menarik dsbbkn emas nano 24k dalam sabun ni..tapi bukan susuk yer ;p. teknologi baru dalam kosmetik, slalu org letak dalam cream jer

2) Melambatkan penuaan dan garisan pramatang dsbbkan kandungan antioksida yng tinggi dalam sabun nih, oleh itu, kulit muka memang sihat dalam persekitaran kita yang tak bape nak sihat nih

3) Lagi satu, leh gak beli kat bf ke,hubby ke, abg2 ke, yg mana ada parut jerawat tu, bf/hubby kena hensem kan "), ada customer kami, abg polis marin, kaki pancing, diaorg pakai senang ilang sunburn tu

Memang mana dah pakai memang nampak kesan baik dalam masa singkat..so far 200 ketul lebih dah jual dan tak de komplen tak best pasal sabun ni..

Awak kena try nih..kandungan nano emas tu memang clear nampak muka tu lain macam cun ")

Maap tanya, awak ada masalah kat kulit muka tak? Boleh laa cuba sabun ni utk hilangkan masalah tu.. :)..TQ

Sheila/Helmi 012-6411966
FB: Faiz Beauty product (kat sini kami kumpulkan user yang pakai sabun ni, leh add kat FB dan tengok komen2 diaorg pasal sabun ni)
Blog :  dfaiz4u.blog spot.com (kat blog kami ada testimonial bergambar, real case org yg dah pakai sabun ni..memang nampak perubahan)


p/s:

Cleansing bar ni masuk Metro jumaat 22 April 2011..lps ni masuk lagi, pengasas percaya sabun ni kasi kesan baik pada pemakai nyer.

Hal2 pasal sijil KKM dan halal tak de masalah sebab saa sendiri ada salinan dokumen tersebut.

Pada sapa yang nak jadi agen boleh jugak, kalau nak saya kasi flyers kosong dan pastu size A4 laminated colour poster utk letak mana2 kalau ada kedai ayah ke, sedara ker..sama2 meniaga. ")




p/s::: sy tulun share n promote je..saje je borim2..hehehhhhhhhh

0 comments: