BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

knowra_nora

knowra_nora
;;know me first before u judge me;;

Tuesday, April 19, 2016

saya sayang awak.. Lillah

Assalamualaikum..
rasanya sudah bertahun tak bukak blog.. ntah mengapa tiba2 malam ni.. luahan hati buat si dia yg aku saya sayang

Demi Allah saya xpernah rasa syg kat awk mcm ni. Sy xpernah bercinta.. xtahu macam mana rasa orang bercinta.. then perkenalan antara kita bukan diri ini minta dan bukan saja2 nak kenal utk bercinta.

Semuanya berlaku tiba2.. sayang tu wujud pun tidak disedari. Sesungguhnya layanan awk terhadap sy buat rasa diri dihargai.Mungkin juga dengan perempuan lain yg mengenali awk. Emmm mungkin sbb xpernah kenal lelaki lain mcm sy kenal awk.. bagi awak mungkin biasa tp sy .....

Pada masa tu sy tau awk dh berpunya.. tp sy x boleh nk tipu perasaan sy. Kalau dulu awk yg akan contact sy dulu.. tp skrg sudah berubah.. diri ini di endahkan .. siapa tak sedih.. siapa juga tidak terasa..

Ada ketika sy nekad utk tidak mghubungi awk..tp hati ini lemah.. sudah bertahun.. yg ada dihati masih jua kamu...

Dikala awk susah sy akan cuba bantu awk.. cuba sedaya upaya utk awk berjaya.. sy nak awk berjaya.. sy tak kisah siapa awak.. kisah silam awk.. even sy tau cerita negatif awk.. sy xkisah.. i love you apa adanya... yee bg org lain aku ni taksub bodoh dan blaa blaa blaaa... but yes i do love him..

Kadangkala...terpikir la jgk.....
----->Sy wujud mgkin utk diperguna dan dipermainkan perasaan.. sy syg sangat2.. dulu susah nk akui perasaan tu.. mula2 awk tahu sy suka awk.. sy rasa awk makin mndekati sy.. tp sekarang sudah berubah.
Mungkin pengorbanan yg di buat hanya lah utk kebaikan diri sendiri tanpa fikir diri ini jua ada hati dan perasaan.  Saya syg awk . Syg sangat2.....

Buat awk .. sy xkisah pun. Walaupn tahu risiko akan di hari mendatang.Sy sanggup utk kejayaan awk. Walaupn tahu diri ni bila2 masa saje blh dibuang dicampak.. mcm sekarang la.. tak diendahkan..sebab im nothing for you..yeeee awk pernah cakap nk block sy..tp xsanggup sbb rsa terhutang budi???????

Tapi diri ni masih setia.. walaupn diulang di buang byakkkkk kali.. emmm bengongg kn aku...aku pn xtau.. gila agaknya aku ni .. haha tp dlm hati Allah Swt yg tahu. . Doa dititipkn selalu... aminnnn


Emmm betapa luluhnya hati ini ya Allah.. pengorbanan yg dibuat seolah olah tak dihargai langsung... smpai skarg pn awk still xboleh terima sy.. kesiannn sy... sy syg awak mr A

Insyaallah sy akan tunggu awk.. sy tahu sy xlayak utk awk.  Awk nti akan berjaya n ada kerjaya.. lgi la kan.. siapa laaa nk di bandingkan..

Awk pernah ckap bila xsuka smpai bila xsuka....dan bila tahu orang tu suka awk akan jauhhkn diri..
Sy syg awkkkkk... lillahhh
ya Allah lembutkan hati dia utk terima ku ...... :(

0 comments: